Aplicatia Weblease

Versiunea 2.0 a aplicatiei de asistenta on-line a clientilor, dezvoltata de catre NBG LEASING, are acum o interfata prietenoasa ce permite accesul rapid si continuu la informatii, fara inconvenientul dependentei de programul de lucru al personalului companiei noastre. Prin intermediul aplicatiei mai sus mentionate, NBG LEASING va pune la dispozitie cel mai performant instrument de asistenta on-line a clientilor, existent in Romania. Ca pionieri in domeniul asistentei on-line a clientilor, prin lansarea versiunii 1.0 a aplicatiei weblease, NBG LEASING s-a remarcat un formator de piata in ceea ce priveste standardele de calitate pe piata leasingului. Aplicatia poate fi accesata la adresa http://www.weblease.ro.

Ce trebuie sa stiti despre versiunea 2.0 a aplicatiei, in afara faptului ca inca de la prima utilizare va va deveni indispensabila si va face de neconceput derularea unui contract de leasing fara suportul acestei aplicatii? Aplicatia de asistenta on-line a clientilor contine urmatoarele informatii si va confera urmatoarele optiuni de informare sau de interactiune cu noi:

  • INFORMATII GENERALE - contine sumarul tuturor informatiilor relevante pentru client; ofera acces rapid la functionalitatile aplicatiei.
  • INFORMATII CLIENT - contine informatii generale referitoare la client, metoda de notificare a emiterii facturii, lista locatiilor, persoanele de contact, telefoanele, conturile bancare, domeniile de activitate si optiunea de modificare a datelor de identificare si a parolei de acces la contul sau de client.
  • CONTRACTE - contine lista contractelor aflate in derulare, precum si informatii despre acestea (inclusiv soldul nefacturat al finantarii), confera posibilitatea vizualizarii detaliate a informatiilor despre un anumit contract, a scadentarelor contractelor aflate in derulare, permite simularea inchiderii anticipate a contractelor aflate in derulare, contine lista facturilor emise cu posibilitate tiparirii unui duplicat al acestora.
  • SITUATII FINANCIARE - contine lista, in ordine cronologica, a facturilor emise catre client, permitandu-i acestuia accesul permanent la evidenta obligatiilor de plata.
  • FORMULARE - confera posibilitatea completarii cererilor pentru eliberarea imputernicirii de iesire din tara sau a celei pentru intocmirea dosarului de dauna in relatia cu asiguratorul.